Preview

01-02-2024

Met de ‘Home & Body’-collectie maakt RiGorgeous van het ‘i.am.klean’ make-upmerk een duurzaam ‘eco luxury beauty brand’

In de gespecialiseerde schoonheidsalons, online en via de Café Beauté-conceptstores kan je terecht voor de gloednieuwe ‘Home & Body’-collectie van het 100 % Belgische, vegan, duurzame minerale make-upmerk ‘i.am.klean’, die bestaat uit herbruikbare geurkaarsen, parfums en bodylotion. “Omdat we in meer geloven dan alleen maar make-up, investeren we in de gevoelige uitbreiding van het productengamma. Hierdoor wordt het een duurzaam ‘eco luxury beauty brand’, gebaseerd op een levensstijl waarin de passie voor een wereld waarin schoonheid duurzaam tot in de kleinste details is doordacht,” zegt brandmanager Lisa Hendrickx (RiGorgeous).

Met de lancering van de ‘Home & Body’-collectie wordt het luxueze, natuurlijke make-upmerk ‘i.am.klean’het eerste ‘eco luxury beauty brand’ dat de Limburgse beautyonderneemster Caroline Rigo (RiGorgeous) bedacht en ontwikkelde met haar team: “Het hart van de homecollectie wordt gevormd door drie zorgvuldig samengestelde, bedwelmende geuren die de essentie van de natuur op z’n best vastleggen. Rose & Amber, Fig & Cedar en Leather & Birch vind je terug in de sojawax, luxueuze geurkaarsen, maar ook in geparfumeerde roomsprays en de interieur diffusers. Hiermee prikkelen we de reukzintuigen en zorgen we op verschillende plekken voor een vleugje verfijning en ontspanning. We verrijken leefomgevingen (geurkaarsen), creëerden een verfijnde geur die je doet denken aan een eau de toilette voor thuis (roomsprays) en verspreiden een geurige vloeistof die de ruimte subtiel parfumeert (diffusers). De invulling van het bodygedeelte in onze nieuwe collectie bestaat uit de een nieuwe hand & bodylotion, gebaseerd op natuurlijke ingrediënten zoals zonnebloemzaadolie en sheaboter, beschikbaar in twee geuren: mystic spice en soft embrace. De hand & body soap bestaat eveneens uit natuurlijke ingrediënten en is in dezelfde geuren beschikbaar. Het is inderdaad de bedoeling dat dit verhaal blijft groeien. ‘Where sustainable beauty meets home perfection’ is de gedachte achter dit verhaal. Simultaan met het verder uitrollen van de natuurlijke, duurzame, ecologische make-up wordt ook de ‘Home & Body’-collectie verder uitgebreid.

Meer info over de nieuwe ‘Home & Body’-collectie van het eco luxury beauty brand ‘i.am.klean’ vind je op www.iamklean.com, in de app of in de Café Beauté conceptstore.

SF_Homecollection_2623_web-9900000000079e3c.jpg
Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie