Jouw bedrijf, merk of product op een professionele en creatieve manier, met de juiste boodschap tot bij de juiste mensen brengen, dat is waar ons communicatieteam zich al jarenlang in onderscheidt. Zowel op het gebied van free publicity (promo) als voor het uitwerken en inplannen van doeltreffende marketingcampagnes, zowel via de traditionele mediakanalen als via de social media van je bedrijf/brand, ben je bij ons aan het juiste adres. Een volledige omkadering in online advertising en (pers)communicatie, waarbij je gebruik kan maken van de ijzersterke House of Entertainment-database, zo maken wij voor jou bedrijf/brand het verschil!

Cases:

Cent Pur Cent

Cent Pur Cent is, net als I.Am.Klean, een minerale make-uplijn onder de Rigorgeouskoepel van Hasselts beautyonderneemster Caroline Rigo. De producten zijn door hun minerale bestanddelen niet alleen vernieuwend, maar ook gezonder, hypo-allergeen en volledig ‘Peppa Proof’. Naast de (pers)communicatie die we met veel enthousiasme verzorgen voor Caroline Rigo, meestal aan de hand van de nieuwe projecten binnen het Rigorgeous verhaal, staan we ook in voor de productie van de podcast 'Schone Vrouwen’. Elke aflevering doet een bekende Vlaamse ’schone vrouw' al haar beautygeheimen en -rituelen uit de doeken bij gastvrouwen Caroline Rigo & Cynthia Reekmans.

920-41759-case-cent-pur-cent-7d87136c9bf5d865.webp

De Ceuster

Aan het afrittencomplex Geel-West vind je het gerenommeerde bouwkraanbedrijf De Ceuster. Met meer dan 50 jaar ervaring in de sector heeft het bedrijf een uitgebreide vloot van bouwkranen van verschillende types en groottes. Op het gebied van communicatie ondersteunt House of Entertainment het bedrijf van zaakvoerder Davy De Ceuster. De verhuizing van Lommel naar Geel en het in de kijker zetten van diverse activiteiten, zoals 'de dag van de vrachtwagenchauffeur' en de samenwerking met de bouwrakkers in het STEM-project van de Hasseltse PXL, zijn mooie voorbeelden van geslaagde perscommunicatie die House of Entertainment voor het bedrijf verzorgt.

1020-41759-db33aannemer-ca0c5daf295a85e8.jpg

De Ceuster Bonache Cycling Team

Het 100% Belgische, vrouwelijke De Ceuster Bonache Cycling Team bestaat uit onder andere wielrensters Alicia Franck, Laura Verdonschot, Suzanne Verhoeven, ex-rensters en jeugdcoach Ellen Van Loy en voormalig veldrijder en trainer Rob Peeters. House of Entertainment verzorgt voor dit team, waar ook jong wielertalent wordt opgeleid en kansen krijgt om door te stromen, de sociale media en perscommunicatie. Naast het wegprogramma ligt de focus vooral op het vrouwenveldrijden. In het seizoen 2022-2023 nam renster Ellen Van Looy afscheid van het veld, maar ook de samenwerking met het Belgische minerale make-upbedrijf Cent Pur Cent en de sportieve prestaties van vaak 'de beste Belgische renster in koers' trokken de nodige (media)aandacht, net als de podiumplekken op het BK veldrijden in Lokeren. De komende maanden blijft House of Entertainment de wielerploeg ondersteunen op het gebied van social media en communicatie.

1021-41759-de-ceuster-bonache-cycling-team-teamfoto-c12bd51f38e68644.jpg

Proximus Pickx+

Pickx+, de premium tv-zender van Proximus, belooft de kijkers steeds de sterkste emoties onder de baseline ‘moments that make us’. Aan die belofte houdt de zender zich door exclusieve, spraakmakende documentaires, (internationale) series en films, talkshows, actualiteit aan te bieden… Ons team verzorgt de (pers)communicatie van de steeds kwalitatieve content die op Pickx+ te zien is.

1502-41759-rapportage-collage-pickx-2-9a49917da56d19dd.png
1501-41759-rapportage-collage-pickx-1-88ab3becc855e6cc.png

Radio 2: https://radio2.be/luister/select/sta-op-met-radio2/milow-over-zn-documentaire-great-to-know-you-werken-in-de-studio-gaat-met-vallen-en-opstaan-en-dat-tonen-we-ook

Online: https://www.hln.be/bv/interview-laura-is-al-15-jaar-milows-goed-bewaard-geheim-nu-mag-iedereen-ze-zien-dit-is-ver-buiten-mijn-comfortzone-br~a53bdbce/#:~:text=BV%E2%80%9CNooit%20ging%20ik%20zo,)%20en%20zoon%20(5%20

The Sneaker Doctor

Op donderdag 11 mei 2023 opende pal in het winkelcentrum van Schilde (Turnhoutsebaan 330) een gloednieuwe, hippe sneakershop ’The Sneaker Doctor’. Initiatiefnemer, eigenaar en uitbater is de 28-jarige Robbert Cools uit Lier. Robbert is beter bekend als succesvol dj-producer onder de artiestennaam Robert Falcon. House of Entertainment verzorgde de lancering van ’The Sneaker Doctor’ met een exclusieve sneaker(er) preview voor de media + persbegeleiding en -communicatie rond de geanimeerde openingsreceptie, waarop tal van BV’s aanwezig waren.

1489-41759-rapportage-collage-sneaker-doctor-1-99f0cbeb0b2dba73.png
1490-41759-rapportage-collage-sneaker-doctor-2-92070d4209a01ffa.png

Online: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230504_95599537

https://www.made-in.be/antwerpen/dj-robert-falcon-opent-the-sneaker-doctor-voor-7-000-euro-mag-je-de-nike-air-force-1-sneakers-meenemen/

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230511_97130417

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie