Jouw event op een professionele en creatieve manier, met de juiste boodschap tot bij de juiste mensen brengen, dat is waar ons communicatieteam zich al jarenlang in onderscheidt. Zowel op het gebied van free publicity (promo) als voor het uitwerken en inplannen van doeltreffende marketingcampagnes, zowel via de traditionele mediakanalen als via je eigen social media, ben je bij ons aan het juiste adres. Een volledige omkadering in online advertising en (pers)communicatie, waarbij je gebruik kan maken van de ijzersterke House of Entertainment-database, zo maken wij voor jou het verschil!
Cases:
Historalia
Het productiehuis van oprichter/drijvende kracht prins Simon de Merode maakte de voorbije jaren naam en faam als kwalitatieve producent van historische spektakelstukken en adembenemende musicals ('Albert I’, ‘Rubens’, 'Marie-Antoinette’, ‘1830’, ‘Kerstmagie'/'Magie de Noël’) voor een breed publiek, gebracht in en rond prachtig cultureel erfgoed in gans België. House of Entertainment verzorgt sinds enkele seizoenen de perscommunicatie en promotie rond alle grote producties van Historalia in Vlaanderen en Wallonië + stond in voor marketing en social media ‘Kerstmagie’ (Vlaanderen 2019, 2021) en 'Magie de Noël’ (Wallonië, 2021).
Rampage Open Air
The biggest drum-’n-bass & dubstep party in the universe, dat is Rampage Open Air! Sinds 2019 tovert dit festival jaarlijks het Kristalpark in Lommel gedurende enkele dagen om tot hét Walhalla voor alle drum-’n-bass & dubstepfans. Door continu te streven naar het allerhoogste, met steeds een duizelingwekkende line-up, waanzinnige faciliteiten en randactiviteiten, het beste licht en geluid,…slaagde Rampage Open Air erin het genre naar de massa te brengen en groeide uit tot hét wereldwijde keurmerk voor drum-’n-bass & dubstepfestivals. Sinds de tweede editie in 2022 verzorgt House of Entertainment de perscommunicatie voor Rampage Open Air.
Repo TVL: https://www.tvl.be/nieuws/rampage-open-air-lommel-uit-het-dak-met-36-000-festivalgangers-140694
Schlagerfestival/Cavalluna
Als grootste festival binnen het genre behoeft Het Schlagerfestival al lang geen introductie meer. Het Hasselts feestje dat al meer dan 15 edities op de teller heeft staan, werd sinds enkele zomers ook uitgebreid richting ’t zeetje voor een heuse Zomereditie in de Proximus Pop-Up Arena Middelkerke. Sinds enkele jaren vormen we een team met de organisatie en verzorgen we de (pers)communicatie en promotie voor het festival, dat nu tweemaal per jaar plaatsvindt. Voor diezelfde klant gaan we ook vol in galop voor de (pers)communicatie en promotie van CAVALLUNA. Dit paardenspektakel houdt jaarlijks halt in het Antwerpse Sportpaleis met een nieuwe en steeds verrassende show.
CAVALLUNA:
AVS: https://www.avs.be/afleveringen/avs-weekend-19112022-a85355
https://kw.be/de-padi-show/martine-jonckheere-bij-secret-of-eternity-van-cavalluna-fenomenaal/
HET SCHLAGERFESTIVAL:
VRT: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/29/schlagerzangers-op-rolschaatsen-in-aalst/
PLAY: https://www.goplay.be/video/play-cafe/play-cafe-s1/play-cafe-s1-aflevering-37#autoplay
VTM: https://www.dropbox.com/s/f8rj2rmr94mi84z/IMG_9501.MOV?dl=0
Ovation Events
De in Duitsland gevestigde eventorganisator/-producent Ovation Events doet sinds verschillende seizoen een beroep op House of Entertainment voor de perscommunicatie, marketing en social media voor het Belgische luik (Vlaanderen + Wallonië) van hun Europese tournee met het International Festival Ballet. Dit internationaal gelauwerde balletgezelschap (voorheen St. Petersburg Festival Ballet) brengt wereldwijd prachtige balletklassiekers als ’Sleeping Beauty’, ‘Giselle’ en ’Swan Lake’ op de planken.
Reportage VRT Journaal: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04/15/russisch-ballet-in-capitole-in-gent/
RTBF: https://www.rtbf.be/article/la-belle-au-bois-dormant-arrive-a-forest-national-10414249