Eerste Belgische, hervulbare skincarelijn ligt vanaf maandag in 300 apotheken

Na het succesvol uitrollen van het verhaal rond gezonde, natuurlijke make-up, schrijft Rigorgeous, het bedrijf van de Hasseltse beautyonderneemster Caroline Rigo, opnieuw geschiedenis: vanaf maandag vind je BLOOMING SKINCARE, de eerste Belgische hervulbare skincarelijn in meer dan 300 apotheken. De nieuwe collectie van gezichtsverzorgingsproducten zal ook online beschikbaar zijn en in Café Beauté Hasselt en Knokke-Heist. “Er stralend uitzien gaat al niet enkel meer over de juiste make-up, maar ook een goede, algemene gezichtsverzorging (skincare) is van essentieel belang. Na 6 jaar in de make-upontwikkeling hebben we ondertussen ook voldoende ervaring en is onze eigen skincarelijn een logische, volgende stap voor Rigorgeous. De ontwikkeling en lancering van deze producten is voor ons bedrijf een aanzienlijke investering, maar hiermee spelen we in op de groeiende vraag van onze community en bieden we ook een verlengstuk aan het dagelijkse verzorgingsritueel. Voor de Belgische apotheken is het ook de eerste hervulbare skinecarecollectie die zij aanbieden. Om uit te leggen wat het is, zijn we de voorbije dagen met onze medewerkers op pad gegaan om ze bij de apotheken persoonlijk af te leveren. Vanaf maandag is de hervulbare skincarelijn te koop op meer dan 300 locaties in België”, zegt Caroline Rigo.

"Hoe spannend is dit?”, reageert één van de bijna 13.000 vrouwen in de besloten Facebook-community van het minerale make-upmerk Cent Pur Cent enthousiast op de aankondiging van BLOOMING SKINCARE. Vanaf maandag is de eerste Belgische, hervulbare skincarelijn van beautyonderneemster Caroline Rigo (Rigorgeous) beschikbaar. “Ongelofelijk hoe vaak we via sociale media, mails of in onze Café Beautés de vraag kregen of we naast onze natuurlijke make-up ook gezonde, gezichtsverzorgende cosmetica hadden. Met zes jaar cosmetica-ervaring op de teller, lanceren we nu onze eigen, gloednieuwe skincare, die bestaat uit o.a. een dag- en nachtcrème en serum, maar ook reinigingsolie, peeling, lipscrub en faceroller. In het verlengde van onze make-up zijn alle BLOOMING SKINCARE-producten Peppa-proof én bestaan ze alleen maar uit natuurlijke ingrediënten. Vrouwen stralen straks niet alleen met een gezond bovenlaagje van natuurlijke make-up, ook de belangrijke onderlaag pakken we nu aan met gezichtsverzorgende minerale producten die in het verlengde liggen van wat ze al van ons kennen”, zegt Caroline Rigo enthousiast.

Apotheken
De voorbije week kregen 300 apotheken niet hun vertrouwde gezichten, maar wel een Rigorgeous-medewerker of -medewerkster over de vloer, die persoonlijk uitleg kwam geven bij de allereerste, Belgische hervulbare skincarelijn. “De voorbije maanden was iedereen binnen het team op één of andere manier ook nauw betrokken bij de ontwikkeling. Vanuit ons enthousiasme vonden we het belangrijk om mee op pad te gaan bij de eerste leveringen: we waren erg benieuwd naar de eerste reacties van de apotheken op de kleurrijke potjes en crèmes van onze skinecarelijn. Daarnaast vonden we het ook belangrijk om persoonlijk toelichting te geven bij de producten en vooral ook het systeem van de hervulbare verpakking. Dat is een belangrijke nieuwigheid binnen het aanbod van gezichtsverzorging die we meteen introduceren. We voelden ons even de elfjes van de Kerstman, die nu al leuke kerstgeschenkjes mochten rondbrengen”, zegt Rigorgeous-medewerkster Lore Carlier lachend.

De nieuwe BLOOMING SKINCARE-lijn van Cent Pur Cent bestaat uit een dagcrème, dagserum, nachtcrème, nachtserum, oogserum, reinigingsolie, reinigingsmousse, peeling, pink clay mask, toner, lipscrub en faceroller. Het is de eerste hervulbare Belgische skincarelijn. Ze wordt vanaf maandag 21 november 2022 verdeeld in 300 apotheken en te koop aangeboden in Café Beauté Hasselt, Knokke-Heist en via de webshop.

Meer info: www.centpurcent.com

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie