Evenementenbureau UC Belgium (Heusden-Zolder) investeert ondanks crisis in klanten en schenkt hen desinfectiezuil

Nu de maatregelen in verband met de huidige coronacrisis stelselmatig versoepelen en de economie heropstart, wordt eens te meer duidelijk dat handhygiëne uiterst belangrijk blijft ter preventie en tegen de verspreiding van virussen. UC Belgium, een Limburgs evenementenbureau dat al meer dan 25 jaar actief is in binnen- en buitenland, wil hun trouwste klanten helpen bij de heropstart door alvast één zorg weg te nemen en schenkt hen een complete desinfectiezuil. Een bewuste investering van het bedrijf tijdens deze crisistijden, die aantoont dat UC Belgium rotsvast gelooft in hun klanten en bij uitbreiding in de ganse Belgische economie. Vandaag leverde Peter Veekmans alvast persoonlijk de zuilen af bij Hyundai Construction Equipment Europe in Tessenderlo en Katoen Natie in Antwerpen. De komende dagen zet Peter zijn tocht langs zijn klanten verder.

“Uiteraard zijn ook wij als evenementenbureau getroffen door deze huidige crisis, maar we willen in deze uiterst moeilijke tijden toch onze klanten centraal blijven zetten. Dat hebben we altijd gedaan en zullen we altijd blijven doen. Zo slagen we erin om tijdens het hele proces rond een evenement zoveel mogelijk zorgen van de klant weg te nemen, door met concrete oplossingen voor de dag te komen. Daarom schenken wij nu aan onze grootste en trouwste klanten een complete desinfectiezuil. Op die manier blijven we trouw aan onze missie om steeds oplossingsgericht voor de klant te denken”, aldus Peter Veekmans, CEO en drijvende kracht achter UC Belgium.

“Wij geloven in de Belgische economie en zeker in onze klanten, daarom blijven wij ook in hen investeren. In plaats van ons nu te heroriënteren, zoals vele anderen in onze sector, blijven wij als UC Belgium dus bij onze corebusiness; onvergetelijke evenementen en concepten creëren voor onze klanten. Ook al heeft deze crisis ervoor gezorgd dat heel wat evenementen uitgesteld of geannuleerd zijn, toch zullen wij daarop blijven focussen!”, besluit een strijdvaardige Peter Veekmans.

Pers & communicatie UC Belgium: House of Entertainment.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie