30-11-2021
Met een exclusieve workshop komt kinderpsychologe en auteur Klaar Hammenecker aanstaande zaterdag 27 november 2021 haar nieuwste groeiboek ’50 keer durven’ officieel voorstellen in de populaire Antwerpse speelgoed- en boekenwinkel In Den Olifant. “Met de Sint in aantocht heerst er in onze winkel extra gezelligheid en met de ontvangst van Klaar krijgt die zaterdagnamiddag nog een extra boost. Het is inderdaad de eerste keer dat we een auteur ontvangen in ons boekenhoek die er meteen ook een interactieve workshop aan koppelt. Op een tapijt, coronaproof, geeft Klaar uitleg bij haar nieuwste groeiboek ’50 keer durven’ (adviesleeftijd vanaf 6 jaar), dat ze na afloop ook nog persoonlijk signeert. De presentatie duurt een half uur en is gratis. Vooraf kan je inschrijven via 50keerdurven@gmail.com of ter plaatse. De eerste sessie start om 15u00 en biedt plek aan een 15-tal deelnemers. Bij een grote opkomst gaan we om 16u00 en 17u00 verder”, zegt zaakvoerster Nele Vekemans van In Den Olifant.
Groeiboek
Na ‘Wat Elk Kind Nodig Heeft’ en de succesvolle Lio-kleuterboeken, laat kinderpsychologe en auteur Klaar Hammenecker met ’50 keer durven’ het zelfvertrouwen van kinderen groeien. Alles wat je zelf doet en durft, dat geeft zelfvertrouwen. In dit boek vind je 50 dingen die kinderen kunnen uitproberen. Het is het ideale boek voor kinderen en jongeren die iets nieuws willen leren, maar niet goed weten hoe ze eraan moet beginnen. Het is ook geschikt voor (groot)ouders die een manier zoeken om hun (klein)kinderen te ondersteunen in het overwinnen van angsten, zonder hen te pushen of te schaduwen. ’50 keer durven’ combineert 50 originele uitdagingen met praktische tips, grappige weetjes, extra opdrachten en psychologisch onderbouwd advies. Het concept van ‘de helpende gedachte’, dat je in Klaar haar nieuwste boek terugvindt en de categorie ‘warme dingen’ worden zaterdag in de praktijk omgezet. Op een tapijt, coronaproof, kunnen er per sessie 15 kinderen deelnemen aan de gratis sessie die ongeveer een half uurtje duurt, in samenwerking met Uitgeverij Averbode.
Meer info over deze actie vind je ook op sociale media van In Den Olifant.
Pers & communicatie: House of Entertainment.