Lucky Day-actie van Cent Pur Cent is een voltreffer: “Ze stonden tot buiten aan te schuiven!”

Met meer dan 10.000 vooraf doorgegeven lijstjes, was de Lucky Day-actie van het Belgische verzorgingsmerk Cent Pur Cent een absolute voltreffer. “In gans België, bij de meer dan 700 apothekers en in onze Café Beauté Hasselt en Knokke, was het een ganse dag bijzonder druk. Op sommige plaatsen stonden ze tot buiten aan te schuiven om hun bestellingen op te halen. Op ‘Lucky Day’ geven we gedurende één dag 20% korting op onze producten. Bij aankoop van 5 items mocht je ook nog eens 'draaien aan het wieleke', waarmee je extra prijzen kon winnen. Wie 10 of meer items kocht, kreeg er ook nog een portemonnee bij als geschenk. Het is de derde keer dat we het najaar inzetten met een grootschalige offline-actie, waarmee we de mensen op de fysieke verkoopunten een hart onder de riem steken. In Limburg alleen al spreken we over 250 plekken. De overige 500 zijn verspreid over Vlaanderen, maar ook in het Franse- en Duitstalige landsgedeelte. In Café Beauté Hasselt heb ik vandaag zelf meegeholpen en gezien hoe er een massa mensen met brede glimlach naar huis vertrok. Veel vrouwen hebben de voorbije maanden het belang van me-time en zelfzorg ontdekt, zo blijkt uit de gesprekken die ik met hen had in onze winkel. Postcorona merken we heel duidelijk dat vrouwen meer tijd investeren in zichzelf en in lichaamsverzorging, waardoor ze makkelijker gaan stralen en zichzelf ook gelukkiger voelen. Het was inderdaad een ‘Lucky Day’ die alle dagrecords verbrak, maar ik onthou vooral de massa blije mensen, de vele positieve reacties van onze klanten, apothekers en verdelers. Het spreekt voor zich dat we hier komend najaar een vervolg op maken”, zegt onderneemster Caroline Rigo enthousiast.

Pers & communicatie Caroline Rigo: House of Entertainment.

Met cookies werkt deze website vlot en kunnen we u inhoud op maat tonen. Als u verder surft of op "Ja, ik accepteer cookies" klikt, dan aanvaardt u deze cookies. Meer informatie